OMM XTR1

Specyfikacja

kola Trepador 37×12,5
zawieszenie coilover 14×2,5
silnik 5,2 V8
skrzynia biegów: manualna
mosty napędowe: Nissan Patrol – wzmocnione
wyciągarka: Warn

Opcjonalnie jest możliwy montaż zamkniecie kabiny pasażerskiej, ogrzewania, a nawet klimatyzacji.
Oczywiście możliwe jest też założenia profesjonalnego zestawu audio i cieszenie jazdą np. po plaży….
ogranicza tylko wyobraźnia. Istotną zaletą homologacji OMM XTR1 jest fakt, ze można nim bezstresowo poruszać się po ulicach, co przy coraz bardziej zaostrzających się przepisach i karach może generować coraz większe problemy w przypadku modyfikowanych samochodów terenowych.



OMM XTR1

Do miasta i na rajd

Pojazd bezkompromisowy, ultra terenowy, ale to co wyróżnia go spośród wielu tego typu konstrukcji to homologacja drogowa – nim można legalnie poruszać się po drogach i bez modyfikacji pojechać w najcięższych klasach rajdów terenowych

Firma OMM ma 15 lat doświadczenia w szerokopojętym motosporcie. Głównymi profilami formy są offroad oraz wyścigi samochodowe. Założyciel firmy OMM oprócz zaprojektowania pojazdu OMM XTR1 jest też pomysłodawcą jednego z najpopularniejszych pucharów wyścigowych Super S Cup.

Na polu offroadu oprócz dziesiątek zbudowanych od podstaw samochodów i bardzo wielu podiów, które te konstrukcje zapewniły swoim właścicielom głównym sukcesem firmy Roberta Boruszaka jest pojazd OMM XTR1.

 Jest to konstrukcja oparta na ramoklatce, w standardzie wyposażona w wysokiej jakości zawieszenie coilover, wyciągarkę, kołą o rozmiarze 37cali i wiele innych potrzebnych w ciężkim terenie akcesoriów.

Pojazdy OMM znalazły uznanie zarówno wsród ludzi używających ich w celach rekreacyjnych, jak również rajdowych. I co było niespodzianką dla twórcy pojazdu, nawet turystycznych.

Budowa pojazdu umożliwia zastosowanie praktycznie każdej jednostki napędowej, a do dotychczasowy rekordzista generował 700 koni mechanicznych.


Nominowany w kategorii:
Kliknij, aby przejść do głosowania