Nissan S15 – Mateusz Suski

Specyfikacja

Nissan S15
Silnik: 2jz, pojemność 3000 cm3
Moc: 750 KM + doładowanie
Skrzynia biegów: sekwencyjna Quaife
Zawieszenie:
Dyferencjał: Winters
Elektronika: Ecumaster
Hamulce: Porshe Cayenne GTS
Fotele: OMP
Opony: Extreme Tyres
Rozmiar koła: 7 Twenty



Nissan S15 – Mateusz Suski

Bezawaryjne auto to połowa sukcesu w driftingu. Nissan S15 jest jego trzecim autem do driftingu.

Zamiana na klasę wyżej

Wcześniej jeździł nissanem S14, auto było dobre, ale on potrzebował „czegoś więcej” . Wymyślił jakie ma mieć parametry nowy driftowóz, jaki silnik, elektronikę oraz jak ma wyglądać – ten wirtualny projekt przeniósł na realne zamówienie w firmie G-GARAGE, która w niespełna 2 miesiące dostarczyła mu auto w takiej specyfikacji, jaką zaprojektował. Budowa choć w ekspresowym tempie skończyła się w ostatnim momencie przed sezonem. Auto przyjechało na pierwszą rundę zawodów, nie było czasu na treningi, więc Mateusz Suski jako przejazdy treningowe potraktował te zawody. Pierwszy raz w aucie, pierwsza runda i od razu pierwsza wygrana – to był najszybciej i najlepiej zdany test auta.

Intensywny sezon

Cały sezon auto przejechało bezawaryjnie, łącznie wystartowało z Mateuszem za kierownicą w kilku ligach: Drift Masters, Driftingowe Mistrzostwa Polski oraz Drift Open a także wzięło udział w kilku motoryzacyjnych imprezach. Zawody w 80% kończyły się dla Mateusza na podium, kilkukrotnie na 1 miejscu i kilkukrotnie na 2 lub 3. Został wicemistrzem Polski w klasyfikacji generalnej Driftingowych Mistrzostw Polski oraz drugim wicemistrzem w lidze Drift Open – obie ligi w klasie PRO 2.


Nominowany w kategorii:
Kliknij, aby przejść do głosowania