Supra MK4 to kultowy samochód rozsławiony przez Fast & Furious. Linia nadwozia bardzo spodobała się też Adamowi Fijał – właścicielowi STW Drift Team. Jako, że w swojej stajni posiadał już kilka drftowozów i tym razem chciał zbudować auto dla siebie, wybór padł właśnie na Suprę. Samochód dobrze się kojarzył i do tego posiadał lepszy silnik niż RB, który w tym czasie były bardzo popularny. Pomysł i projekt powstał w 2012 roku. Równolegle zaczęto budować dwa takie same auta – jedna Supra, z silnikiem LS, miała być właśnie dla Adama, a druga – z silnikiem 2JZ – dla klienta Macieja Jarkiewicza, jednego z zawodników driftingowych. Okazało, się, że projekt Adama był na bardziej zaawansowanym etapie, a Maciej potrzebował auta na zawody, więc Supra została przekazana zawodnikowi. W rezultacie proces budowy samochodu trwał 3 lata. W 2015 roku auto nazwane „ANACONDA” pojechało na targi i od tego momentu przez kolejne 2-3 lata głównie jeździła po targach wygrywając liczne nagrody.
Cały projekt samochodu to był pomysł Adama. W procesie wspierali go modelarz i grafik samochodowy. W garażu ciągle stoi Supra , która jest formą do robienia nadwozi. Całe nadwozie jest zrobione z carbonu, ale i tak auto jest dość ciężkie – 1350kg.
Pierwotnym pomysłem było stworzenie najmocniejszego driftowozu o mocy pod 2000KM. Zamówiono topowe podzespoły, które dawały potencjał na 1800KM. Po złożeniu samochodu, pierwszy pomiar dał 1290KM bez wtrysku podtlenku azotu “nitro”. Ciekawym akcentem są lusterka skopiowane z auta Gran Torino z 72 roku – fordowski akcent.
W 2018 roku syn Adama, Mateusz Fijał miał awarię swojego samochodu driftingowego , dlatego postanowiono , że na zawody wyjedzie Suprą. To był pierwszy raz kiedy to auto pokazało się w walce. Od tamtej pory jednak bardzo sporadycznie wyjeżdżało, bo… Mateusz bał się je uszkodzić. Obecnie Supra pozostaje jako auto zastępcze w przypadku, gdyby dzieci Adama, Mateusz i Ola, miały awarie swoich samochodów i potrzebowały auta do zawodów.
Silnik – GM LS 7.6 turbo Garett
Komputer EMU Ecumaster
Skrzynia biegów – G-FORCE GSR + shifter sekfencyjny
Sprzęgło – 3 TARCZOWE EXTREME
Hamulce – PORSCHE BOXTER
Zawieszenie – ISC
Wahacze i zwrotnice – WISEFAB
Bodykit – STW CUSTOM




























