DELBANK – Marcin Łukaszewski

Marcin Łukaszewski, właściciel auta wiele lat temu zakochał się w karkołomnym rajdzie przeprawowym Ładoga Trophy który odbywa się w Rosji. Wystartował w nim trzykrotnie zajmując dalsze miejsca, wiedział, że jeśli chce wrócić na rajd i go wygrać, musi zbudować auto zdolne do poruszania się najtrudniejszych warunkach. Zaczął szukać auta spełniającego bardzo wysokie i specyficzne warunki. Udało się znaleźć 3 lata temu taki koncept na Łotwie. Auto zostało sprowadzone do Polski, poddane niewielkim modyfikacjom, typu dodatkowy hamulec do wyciągarki mechanicznej, inne załączanie bębna, wyciągana szyba z przodu. Po dokonaniu tych modyfikacji, wystartował w rajdzie i zrealizował swój cel, wygrał najtrudniejszy rajd przeprawowy świata w klasie PROTO, Ładoga Trophy 2019 . Oprócz tego auto startowało także w innych zawodach, np. Mistrzostwa Europy Strefy Centralnej, były to 4 rajdy: Litwa, Łotwa, Estonia i tu udało się zdobyć 2 miejsce w klasyfikacji generalnej.

 

Specyfikacja:
SILNIK: Wysokoprężny VW 1900 cm3 turbo, moc 207 KM
SKRZYNIA BIEGÓW: Reduktor – Volvo 303
MOSTY PORTALOWE: Volvo 306
PRZEŚWIT: 430 mm do główki mostu
PODWOZIE: W pełni zabudowane
GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA: 190 cm
AMORTYZATORY: Ohlins 2”
RAMA: Aluminiowa, konstrukcja pływająca
KOŁA: 41 cali, system centralnego pompowania kół
WYCIĄGARKI: Mechaniczna – 50 m liny syntetycznej, Elektryczna – 30 m liny syntetycznej
ROZSTAW OSI: 2,31 m
SZEROKOŚĆ: 2,05 m
WAGA: 1215 kg 


Nominowany w kategorii:
Kliknij, aby przejść do głosowania